לימוד אנגלית למתחילים

מגילאים נמוכים מאוד ועד לגילאים בוגרים הרבה יותר, אנו מקבלים כלים להבנת השפה האנגלית. כשפה בינלאומית חשובה ובולטת, יש צורך מאוד חשוב לשלוט בכתיבה, קריאה ובעיקר בדיבור שלה, ולהגיע להישגים נדרשים. אך כשם שבני האדם שונים זה מזה, כך גם קצב קליטת השפות שלהם שונה זה מזה. מה עושים? משפרים! לימוד אנגלית למבוגרים למתחילים או למתקדמים, בכל שכבות הגיל ובכל קצב למידה, מאפשר לשפר את האנגלית מן הקצה אל הקצה. איך זה עובד?

לימוד אנגלית למתחילים – על קצה המזלג

בין אם מדובר בילדים צעירים ובין אם מדובר בכאלה שלא למדו במסגרות סטנדרטיות ומרגישים צורך לשפר את האנגלית שלהם (אנגלית לחטיבה, יסודי ועוד), קורס לימוד אנגלית למתחילים הוא תשובה מצוינת בשבילם. בבית הספר לאנגלית Active English, אנו מקנים את מיומנויות הדיבור והשפה גם למי שיש לו רמה בסיסית מאוד של אנגלית (למשל אנגלית לחטיבה או מי שעדיין נמצא בתהליך לימוד שוטף בבית הספר) והוא מעוניין לשפר אותה. המטרה, בסופו של דבר, היא להביא לידי כך שהשפה האנגלית תהיה שגורה בפיו של התלמיד על ידי תרגול שוטף ובלתי פוסק שלה במסגרת הקורס, צבירת ביטחון מספק בניהול שיחה באנגלית ולימוד כללי דקדוק ושפה בסיסיים. הסביבה הלימודית המוצעת במסגרת קורס כזה, מציעה קצב איטי למידה איטי יותר המאפשר קליטה פשוטה יותר, בלי לחץ, באופן כזה שמאפשר ללמוד מטעויות באווירה נעימה ומקבלת.

לימוד אנגלית למתקדמים

גם למתקדמים שלנו מגיע לקבל מיומנויות למידה. לימוד אנגלית למתקדמים מיועד לכל מי שיש לו קליטה טובה של השפה האנגלית וגם אוצר מילים נרחב, אך מתקשה לשלוף אותו בעת הצורך ולדבר באופן שוטף. קורס במסגרת המתקדמת יותר, נועד להקטין את הפער שבין אוצר המילים הפסיבי (הידע) לאקטיבי (השימוש בו) ומאפשר ללמוד במסגרת נעימה וביתית את השפה האנגלית כך שיהיה קל יותר לשלוף אותה לכדי משפטים מסודרים בעת הצורך. הקורס מתמקד במיומנויות שפה ודיבור, ועל כן התרגול הוא מרכיב חשוב ודומיננטי בשיעור. על ידי דיבור שוטף, אנו מקטינים למעשה את הלחץ שיש לנו כשאנו מדברים בשפה שאנו לא בטוחים בה, נהנים לשוחח בחופשיות וצוברים ביטחון עצמי רב. התכנים הנלמדים הם אקטואליים ומותאמים לחיי היום יום, ונלמדים על ידי מרצים דוברי אנגלית שפת אם – השילוב של שני אלה מבטיח הצלחה מרובה בשוק הפתוח, בחיי היום יום הדורשים שימוש בשפה האנגלית. בנוסף, תלמידים רבים הנמצאים לקראת הבחינה הפסיכומטרית שלהם, מגיעים אלינו לסשן לימוד אנגלית לפסיכומטרי, המכין אותם מבחינת אוצר מילים ודקדוק באופן הטוב ביותר. לימוד אנגלית לפסיכומטרי, כשהוא נעשה בצורה נעימה ומקבלת, בלי לחץ, ומתוך הבנה של החומר הספציפי שיש ללמוד לקראת הבחינה – מביא לתוצאות הטובות ביותר.
 
לימוד אנגלית למתקדמים, ולמתחילים בכל הרמות ובכל הגילאים – בואו אלינו ותתחילו לדבר אנגלית!

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן