מורה פרטי באנגלית

מורה פרטי באנגלית – כל הכלים במקום אחד

מורה פרטי באנגלית – הדרך הבטוחה ללימוד אנגלית, העולם כולו היום מדבר אנגלית. זוהי השפה הבינלאומית והדרך הזמינה ביותר הקיימת בין עמים שונים כדי לתקשר. את חשיבותה הרבה של השפה האנגלית, אנו יכולים לראות כמעט בכל תחום בחיים: מטיול בחו"ל, דרך הבנה של מדריכי קניה ועד לתקשורת עסקית עם בעלי עסקים מעבר לים. אך כיוון שעבור רובנו לא מדובר בשפת אם, יש פער בין הרצוי למצוי. כדי להצליח לגשר עליו, רבים הם הפונים אל עזרתו של שיעורים פרטיים באנגלית.

מורה לאנגלית – תרגולים באנגלית, כל הזמן

כדי לגרום למוח שלנו להתרגל לשפה חדשה, או כזו שאנו מכירים אך לא לעומק, אנו חייבים לבוא במגע עם מי שדובר אותה ברמה הרצויה. מורה פרטי באנגלית ידאג לכך שתרגול השפה יעשה על בסיס קבוע, על ידי נתינת תרגולים באנגלית ודאגה לכך שהשיחה ביניכם תתבצע אך ורק בשפה זו. בדרך זו, המוח שלנו אט אט מתרגל לדבר את השפה. אנו נחשפים לאוצר מילים חדש ואפילו לומדים ללמוד לקרוא באנגלית באופן שוטף וזורם. על ידי תרגול אינטנסיבי הכולל גם מילוי מטלות, תרגול ושיפור הדיבור באנגלית בעל פה ושיעורי בית המתמקדים בנקודות החולשה, הפער בין הרצוי למצוי אודותיו דנו בתחילת המאמר, מצטמצם משמעותית.

לדעת לבחור מורה פרטי באנגלית

המפתח להצלחה, יחד עם זאת, תלוי בסגנון המורה ובכימיה שלכם איתו. לא כל מורה לאנגלית יביא אתכם להצלחה המיוחלת. לכן, חשוב מאוד לוודא שהמורה, ראשית, מבין באיזה רמה אתם נמצאים, מהי המטרה שלכם וגם יודע להסביר לכם בדיוק כיצד להגיע אליה. ישנם אנשים רבים הנהנים מרמת ידע ודיבור גבוהה של השפה האנגלית, אך מתקשים להעביר את הידע הזה הלאה. זהו לא סוג המורה שאתם רוצים שילווה אתכם בתהליך. בנוסף, לעיתים שיעור פרטי של אחד על אחד, עשוי להוביל לכך שאין הפריה הדדית של הקבוצה. כשנמצאים בקבוצה, תורם כל אחד את הידע שלו, כמו גם את הקושיות שלו, ובאופן זה גם נוצרת קבוצת תמיכה מגובשת, ודבר זה גם תורם באופן ישיר לשיפור רמת האנגלית.

קבוצה אינטימית ללימודי אנגלית

לעומת זאת, מסגרות רבות, ביניהם בית ספר לאנגלית Active English, מעניקים לכל תלמיד – מגילאים צעירים ועד לגילאים מבוגרים, חממה ביתית ונעימה ללימודי אנגלית, ממש כאילו אתם בוחרים מורה פרטי באנגלית. התחושה היא אינטימית ומקבלת, וכל אחד, בכל רמה, יכול למצוא את עצמו במסגרת הקבוצה. הלימודים מתבצעים כך שהם מועברים על ידי מורים דוברי אנגלית שפת אם, כך שהם מצוים היטב באופן הדיבור היומיומי המקובל, והם כולם שם בשביל מטרה אחת: לסייע לכל אחד ואחד להגיע לרמת האנגלית הרצויה. ללמוד לקרוא באנגלית וללמוד לדבר את השפה באופן שוטף הם לא דברים סבוכים במיוחד – כשבוחרים בקבוצה הנכונה ובהנחיה הנכונה, יכולים להגיע לתוצאות נהדרות!
ללמוד אנגלית זה רק עם Active English.
פוסטים נוספים
דילוג לתוכן