שיעורי אנגלית באינטרנט – שיעור ניסיון ראשון בחינם

שיעורי אנגלית באינטרנט באקטיב אינגליש משנים את כל מה שידעתם על שיעורי אנגלית. ישנן סיבות רבות לא רק להעדפה אישית של התלמידים והמשתתפים בקורסי האנגלית לשיעורים באינטרנט, אלא גם לעלייה בהצלחה דווקא בשיעורים מקוונים.

שיעורי אנגלית באינטרנט מורידים את מחסום הבושה

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים בשיעור כאשר נשאלת שאלה כלשהי ואתם יודעים את התשובה, אבל מתוך פחד להתפדח מכך שהתשובה לא נכונה או שלא תדעו לבטא דבר מה, פשוט לא תענו וכך תפסידו רגע יקר של למידה. וזה עוד המקרה הטוב. במצב שמורה או מרצה ישאל אתכם באופן ספציפי ומרוב בושה תבקשו לא לענות, ואז סביר להניח שהבושה רק תגדל.

שיעורים בפורמט זה מאפשרים לכם לבחור קודם כל את הסביבה שאתם לומדים בה. כיתה גדולה, כיתה קטנה, באמצעות שיעור לייב או שיעור מוקלט. סביר להניח ששיעורים בקבוצות קטנות בהם יש פחות אנשים פעילים יתנו לכם את המוטיבציה להיות יותר פעילים. גם המהות של השעורים שהיא הענקת יחס אישי דוחפת לכך.

ללמוד בזמן שנוח לכם

מכשול נוסף העומד בפני אלו הרוצים לשפר את רמת האנגלית שלהם הוא עניין הזמן. בין אם מדובר בתלמיד בית ספר, סטודנט או מבוגר עובד, אחד הדברים שמאוד קשה להתחייב אליו הוא מסגרת זמן נוקשה. שיעורי האנגלית בפורמט המקוון מאפשרים גמישות מהבחינה הזאת, במיוחד כשמדובר בשיעור מוקלט אז אפשר ללמוד בכל זמן פנוי ולחלק את זמן הלמידה בהתאם לקיבולת הלמידה שלכם בזמן נתון.

שיעורי אנגלית באקטיב אינגליש

שיעורי האנגלית שלנו באקטיב אינגליש נותנים את כל ההטבות האלה ואף יותר. בשלב ראשון, עוד לפני שאתם נרשמים אתם יכולים לבדוק את רמת האנגלית שלכם, וכך לקבל תמונת מצב על הקורס אותו אתם צריכים. באקטיב אינגליש אנחנו נותנים אפשרויות למידה לפי רמה, לפי גיל ובקבוצות קטנות של עד 8 אנשים! את הדגש הכי גדול אנחנו שמים על שיחה. כן כן, לא עוד שיעורים מתישים על דקדוק ופעלים, אלא אנגלית מדוברת שמכשירה אתכם בצורה ריאלית ללימודים, קריירה וניהול שיחה באנגלית. קבוצות הלימוד שלנו הן ממש קבוצות שיחה ולכן כל כך חשוב לנו לעשות אותן בקבוצות כמה שיותר קטנות.

מכיוון שאנחנו מבינים שאף אחד לא ממהר להוציא מכספו בטח כשכנראה קצת איבד אמון ביכולת שלו ללמוד אנגלית בקלות אנחנו נותנים שיעור ניסיון בחינם, כך שתוכלו להכיר אותנו קצת יותר טוב. בנוסף השיעורים שלנו הינם במחיר הזול ביותר בשוק וללא התחייבות.

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן